Fandom

Czech Star Wars Wiki

Nový řád Jedi: Heretik I: Zůstatek

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.

[+/-] [zdroj]

Nový řád Jedi: Heretik I: Zůstatek je patnáctý díl série Nový řád Jedi, kterou napsali Sean Williams a Shane Dix.

AnotaceEditovat

Z popela Nové republiky – roztrhané na cáry brutální silou yuuzhanvongských jednotek – povstává nově vytvořená Galaktická aliance, odhodlaná přinést celé galaxii mír. Nejprve je však třeba jednou provždy zastavit Yuuzhan Vongy, a tak se Luke Skywalker vydává pátrat po ztracené myslící planetě Zonamě Sekot, která údajně potlačila první invazi Yuuzhan Vongů před několika desetiletími. Rozluštění fascinujících tajemství, která Zonamu Sekot obklopují, by mohlo zvrátit vývoj nemilosrdné války.
Luke, jeho žena Mara, Jacen Solo a další Jediové míří na palubě Jade Shadow do Neznámých oblastí, kde by se podle legend a pověstí mohla Zonama Sekot nacházet. Avšak sotva mise začne, musejí se rozhodnout, jak se postaví vůči útoku Yuuzhan Vongů na Imperiální zůstatek, kterému hrozí naprosté zničení. Zdálo by se, že posádka Jade Shadow nemá jinou možnost než ponechat Impérium svému osudu. Naštěstí ji však netvoří obyčejní cestovatelé vesmírem, ale Jediové…

Převzato z www.databazeknih.cz

ZdrojeEditovat

  • Wookieepedia
  • Egmont.cz
  • Databázeknih.cz

Externí odkazy Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki