Fandom

Czech Star Wars Wiki

Nový řád Jedi: Heretik III: Návrat

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.

[+/-] [zdroj]

Nový řád Jedi: Heretik III: Návrat je sedmnáctá kniha série Nový řád Jedi, kterou napsali Sean Williams a Shane Dix.

AnotaceEditovat

Jediům se podaří učinit další krok k záchraně bojující galaxie - ale vzápětí narazí na nepřekonatelnou hradbu vzdoru...
Strastiplné pátrání po Zonamě Sekot je pro Luka Skywalkera, Jacena Sola a posádku Jade Shadow konečně završeno úspěchem. Radost se však záhy změní v nepříjemné překvapení, když živoucí planeta vyšle vzdornou zprávu: odmítá je následovat zpět do galaxie plné válek, ničení a zneužívání jedné rasy druhou.
Zatímco Luke horečně pracuje na tom, aby přiměl vrtkavou planetu změnit názor, zahájí Yuuzhan Vongové zdrcující útok přímo do srdce nové aliance. Han a Leia, kteří jsou vysláni bránit důležité komunikační středisko, zjistí, že se ocitli v beznadějné situaci. Posily jsou příliš daleko a nestačí přijít na pomoc dříve, než bude vše zničeno. Odvážný pár tak musí vybojovat bitvu proti obrovské přesile. A není vůbec jisté, zda ji přežije...

Převzato z www.databazeknih.cz

ZdrojeEditovat

  • Wookieepedia
  • Egmont.cz
  • Databázeknih.cz

Externí odkazy Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki