Fandom

Czech Star Wars Wiki

Nute Gunray

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku je považován za kanonický.  Klikni zde pro legendární verzi článku. 
Obsah tohoto článku je považován za kanonický
Místokrál Obchodní federace. Je také členem Výkoné Rady Obchodní Federace. Je to Neimoidian s zelenošedou kůží a rudýma očima. Svoje postavení dává na odiv bohatým oděvem a impozantí čelenkou.

V první epizodě s pomocí svého poručíka Rune Haaka vyhlásil blokádu planety Naboo. Jedná podle rozkazů Sithského pána Darth Sidiouse a na jeho rozkaz zahájí invazi na Naboo. Prahne po bohatství a je schopen všeho, aby ho dosáhl. Nakonec byl zajat Královnou Amidalou a předán Senátu k vyšetřování.

Ve druhé epizodě se přidá k Separatistům a společně s hrabětem Dooku vytvoří mocnou armádu droidů . Republika tento plán odhalí a pomocí klonových vojáků zničí tuto hrozbu. Po selhání armády Nute Gunray uprchne zpět do lodi a odletí.

Ve třetí epizodě po smrti generála Grievouse se stává posledním Separatistickým vůdcem. Ještě než generál zemře, pošle zbylé Separatisty na vulkanickou planetu Mustafar ve Vnějším okraji, kde by měli být v bezpečí. Darth Sidious ovšem vyšle Darth Vadera, aby zlikvidoval skryté Separatisty, protože si myslí, že musejí vládnout pouze Sithové. Tak se také stane a všichni Separatisté včetně Nuta Gunraye brutálně zemřou světelným meče.

V síti Wikia

Náhodná Wiki