FANDOM

Tab-canon-black  Tab-legends-white 
Eras-legends30px-Era-imp
[+/-] [zdroj]

Místokrál Obchodní federace. Je také členem Výkoné Rady Obchodní Federace. Je to Neimoidian s zelenošedou kůží a rudýma očima. Svoje postavení dává na odiv bohatým oděvem a impozantí čelenkou.

V první epizodě s pomocí svého poručíka Rune Haaka vyhlásil blokádu planety Naboo. Jedná podle rozkazů Sithského pána Darth Sidiouse a na jeho rozkaz zahájí invazi na Naboo. Prahne po bohatství a je schopen všeho, aby ho dosáhl. Nakonec byl zajat Královnou Amidalou a předán Senátu k vyšetřování.

Ve druhé epizodě se přidá k Separatistům a společně s hrabětem Dooku vytvoří mocnou armádu droidů . Republika tento plán odhalí a pomocí klonových vojáků zničí tuto hrozbu. Po selhání armády Nute Gunray uprchne zpět do lodi a odletí.

Ve třetí epizodě po smrti generála Grievouse se stává posledním Separatistickým vůdcem. Ještě než generál zemře, pošle zbylé Separatisty na vulkanickou planetu Mustafar ve Vnějším okraji, kde by měli být v bezpečí. Darth Sidious ovšem vyšle Darth Vadera, aby zlikvidoval skryté Separatisty, protože si myslí, že musejí vládnout pouze Sithové. Tak se také stane a všichni Separatisté včetně Nuta Gunraye brutálně zemřou světelným meče.
Darth Vader kills Viceroy (Red Saber)00:38

Darth Vader kills Viceroy (Red Saber)

V síti Wikia

Náhodná Wiki