FANDOM

Eras-legends30px-Era-imp30px-Era-real

[+/-] [zdroj]

Očista: vteřiny před smrtí je název komiksového příběhu, který vypráví rytířka Jedi Sha Koon krátce po zničení Chrámu Jedi.

ObsahEditovat

Rytířka Jedi Sha Koon unikla smrti během Rozkazu 66 tím, že se schovala v tajných chodbách pod knihovnou Chrámu Jediů na Coruscant. Byla přesvědčena, že kromě ní nezvývá mnoho jiných Jediů a osud řádu a galaxie závisí na ní. Spojila se proto s Darth Sidious a předstírala ochotu přejít k temné straně a stát se jeho učednicí tím, že zabije Darth Vader. Vader byl proto vyslán, aby ji pod Chrámem vyhledal a zabil.

Při souboji s ním se Sha Koon vybavují vzpomínky z jejího života. Vzpomínky na strýce, mistra Jedi Plo Koon, na vlastního mistra Salditha, na vlastního učedníka Baylise Archana, na správkyni knihovny Jocastu Nu a na jejich smrt. A myslí na to, že pokud neuspěje, budou galaxii vládnout Sithové. Vader je však v souboji lepší a probodne ji světelným mečem. V okamžku smrti však Síla Sha Koon ukazuje budoucnost. A ona vidí rodinu Skywalkerů a znovuzrození Řádu Jediů. Proto umírá v pokoji s vědomím, že budoucnost nezáleží na ní.

Vader vs Sha Koon

Sha Koon v souboji s Vaderem.

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki