Fandom

Czech Star Wars Wiki

Obchodní federace

< Obchodní federace

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

ZNAK O~1.jpg

Obchodní federace je zvrhlá koalice obchodníků, kteří pocházejí z mnoha různých planet.Po událostech na Eriadu byli v její radě jen Neimodiánci. Kvůli svým chamtivým a nemorálním plánům se Obchodní federace rozhodla zahájit blokádu mírumilovné planety lidu Naboo. Důvodem se stal protest proti zdanění obchodních cest. Když se Obchodní federaci nepodařilo prosadit své zájmy v Senátu diplomacií, tak se rozhodla použít k vybojování svých zájmů tajnou armádu bitevních droidů a velmi dobře vybavených válečných strojů a zbraní. Naboo a jeho spojenci nakonec překazili plány Federace, když se Anakinovi Skywalkerovi podařilo zničit loď, která ovládala droidy. Federace je pod vedením Neimodiánů spletitou organizací byrokratů a obchodníků z mnoha světů, která prorůstá do struktur celé Galaxie.

Neblahá moc Obchodní federace sahá až do Galaktického senátu. Její senátor Lott Dod totiž používá různé vytáčky a kličky a ze svého senátorského křesla pomáhá ze všech sil prosazovat zájmy Federace. Ani Dod však nemůže zabránit tomu, aby Senát nepřijal nové daně, které hrozí ukrojit ze zisku Obchodní federace.

V síti Wikia

Náhodná Wiki