Fandom

Czech Star Wars Wiki

Období Dědictví

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
Legacy.jpg

Období Dědictví (37 - 139 PBY) je jedno z osmi vydavatelských období pro příběhy ze světa Star Wars, zařazené do skupiny Star Wars Legends, původně známé jako Expanded Universe. Každé se svým vlastním symbolem. Symbol období, ke kterému patří, se objevuje na každé knize, komiksu, hře nebo audioknize vydané po 26. říjnu 2000. Podle něj mohou fanouškové jedním pohledem rozeznat, do kterého historického období světa Star Wars příběh patří.

Historické událostiEditovat

40 let po bitvě o Yavin se Galaktická aliance a Nový řád Jedi vypořádávají s dědictvím desetiletí válek. Alianci ohrožuje nová krize, bývalí spojenci proti sobě stojí v Druhé galaktické občanské válce. Jedi Jacen Solo je přetažen na temnou stranu Síly a jako Darth Caedus na krátkou dobu sjednocuje galaxii v boji proti sobě samotnému. Po jeho smrti se aliance štěpí na dvě části a moci se znova ujímá Impérium.

Přibližně po 100 letech v galaxii dominuje nové Darth Kraytovo Galaktické impérium a nový Sithský řád. Cade Skywalker, poslední z rodiny Skywalkerů, je možná jedinný, kdo může zachránit řád Jedi.

Významná dílaEditovat

  • Série Legacy of the Force
  • Millennium Falcon
  • Série Fate of the Jedi
  • X-Wing: Mercy Kill
  • Crucible
  • Star Wars: Legacy

V síti Wikia

Náhodná Wiki