Fandom

Czech Star Wars Wiki

Období Rebelie

3 500stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
RebellionEra.jpg

Období Rebelie (0 - 5 PBY) je jedno z osmi vydavatelských období pro příběhy ze světa Star Wars, zařazené do skupiny Star Wars Legends, původně známé jako Expanded Universe. Každé se svým vlastním symbolem. Symbol období, ke kterému patří, se objevuje na každé knize, komiksu, hře nebo audioknize vydané po 26. říjnu 2000. Podle něj mohou fanouškové jedním pohledem rozeznat, do kterého historického období světa Star Wars příběh patří.

Historické událostiEditovat

Zatímco se formuje Aliance rebelů, mladý Luke Skywalker odhaluje svůj osud stát se rytířem Jedi stejně jako jeho otec. Trénován Obi-Wanem Kenobim a Yodou zachraňuje princeznu Leiu, přidává se k Alianci rebelů a pomáhá zničit Císařovo Galaktické impérium. Po smrti císaře a Dartha Vadera Aliance vyhlašuje Novou republiku, která později čelí útokům např. Ssi-Ruuků nebo zbylých imperiálních jednotek.

Přestože toto období trvá pouze 5 let, zaobírá se jím nejvíce příběhů ze všech období. V tomto období se odehrává děj filmů Star Wars Epizoda IV: Nová naděje, Star Wars Epizoda V: Impérium vrací úder, Star Wars Epizoda VI: Návrat Jediů.

Významné příběhyEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki