Fandom

Czech Star Wars Wiki

Obranná platforma Golan III NovaGun

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]

Obranná platforma Golan III NovaGun byla třetím modelem ze série obranných platforem Golan - ozbrojených vesmírných stanic.

Nástupkyně nebezpečné Golan II byla větší a zřejmě lépe vyzbrojena než hvězdný destruktor třídy Imperial I. Měla nejméně o 25% silnější štíty a odolnější trup než Golan II. Byla vyzbrojena 50 turbolasery, 24 vrhači protonových torpéd a 15 projektory tažných paprsků. Z jejího hangáru mohlo startovat minimálně 12 stíhaček.

Platformy Golan III byly umístěny na nejdůležitějších místech v galaxii. Známé je jejich umístění u planet Coruscant, Muunilinst nebo v bezpečnostní zóně u Byssu.

Několik platforem bránilo Coruscant během Yuuzhanvongské války. V první bitvě o Coruscant tvořily druhou ze čtyř obranných úrovní. Po dobytí planety shodili Vongové nejméně jednu platformu z orbity na povrch, čímž způsobili ztrátu milionů životů.

VýskytEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki