Fandom

Czech Star Wars Wiki

Opuštění

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Opuštění je název komiksového příběhu, který se odehrává na pralesním měsíci Endoru roku 5 PBY.

ObsahEditovat

Třináct měsíců po bitvě o Endor se na lesním měsíci potkají imperiální scout trooper a průzkumník Nové republiky. Oba byli svými jednotkami zapomenuti a opuštěni. Jeden druhého se pokusí vzít do zajetí, ale po čtyřicetiminutové potyčce bez vítěze uzavřou příměří a povídají si. Ačkoliv ani jeden přesně neví, jak válka dopadla, republikový voják má jistou představu, jak byla zničena druhá Hvězda smrti, čemuž imperiál odmítá věřit. Po chvíli oba spadnou do pasti Ewok , kteří je vezmou do své vesnice.

Opusteni 2.jpg

Ewoci vedou vojáky k bunkru

Vojáci požádají Ewoky, aby je dovedli k bunkru, kde byl ukryt generátor štítu Hvězdy smrti. Doufají, že tam naleznou posádku nebo aspoň komunikační zařízení. Bunkr naleznou zničený, ale objeví zapomenuté vozidlo AT-ST, a podaří se jim ho nastartovat právě v čas na to, aby odrazili útok obrovského gorax. Senzory AT-ST zachytí imperiální signál, který je dovede až k havarovanému imperiálnímu destruktoru, ležícímu na povrchu měsíce. Proniknou dovnitř a s pomocí komunikační stanice uvnitř se spojí s nákladní lodí na blízké obchodní trase. Zatímco republikový voják ráno odlétá, imperiál se rozhodne zůstat na Endoru, protože cítí, že v mírové společnosti pro něj není místo.

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki