Fandom

Czech Star Wars Wiki

Přepadení na Daluuj

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Přepadení na Daluuj se odehrálo v roce 137 PBY během Druhé imperiální občanské války. Tajné setkání čtyř Jediů svolané mistrem Jedi Wolfem Sazenem bylo přepadeno skupinou pěti Sith. Souboj zkončil pobitím Sithů, ale také smrtí dvou Jediů - Ahn Rasi Tuuma a neznámé lidské ženy. Wolf Sazen a Shado Vao se poté spojili v úsilí najít Cadea Skywalkera.

PředehraEditovat

Roku 130 PBY Řád jednoho Sitha ve spojení s Felovým impériem rozpoutal Třetí jediskou čistku. Zaútočili na chrámy Jediů na Coruscant a Ossu a pobili mnoho Jediů, včetně vůdce Řádu Kola Skywalkera. Ti z Jediů, kteří přežili, se rozprchli po galaxii.

Brzy poté uchvátil imperiální trůn Darth Krayt, získal vládu nad galaxií a po 7 let jeho poddaní lovili zbývající Jedie, kteří se nedokázali sjednotit k odporu. Zatímco roku 137 PBY v galaxii probíhala Druhá imperiální občanská válka, mistr Jedi Wolf Sazen měl vizi o Cadeu Skywalkerovi, posledním členu legendární Skywalkerovy rodiny, kolem kterého by se Jediové dokázali znovu sjednotit. Rozhodl se proto pohřešovaného Cadea hledat.

PřepadeníEditovat

Mistr Sazen dokázal kontaktovat dva Jedie, neznámou lidskou ženu a twi'leckého mistra Shada Vao, a smuvil si s nimi schůzku na planetě Daluuj. Mistr Vao s sebou navíc přivedl catharského mistra Ahn Rasi Tuuma. Setkali se na mostě posetém kopími s hlavami droidů - zbytky po yuuzhanvongském řádění na planetě. Někoho z účastníků však na místo setkání stopovali Sith.

Sazen ostatním Jediům sdělil svůj úmysl najít Cadea Skywalkera, o kterém je přesvědčen, že stále žije a je schopen vést zbývající Jedie do boje proti Sithům. Rozhovor Jediů byl nato přerušen útokem Sithů. Jako první padl k zemi mistr Tuum, s hrudí probodenou dřevěným kopím, druhá zemřela Jedijka, sražená Sithy z mostu do hlubin. Nicméně mistři Vao a Sazen se dokázali vypořádat s přesilou nepřátel a všechny Sithy pobili.

VýsledekEditovat

Shado Vao poté sdělil Sazenovi, že už je unaven neustálým skrýváním a přidá se k pátrání po Skywalkerovi. Krátce poté obdržel mistr Vao tísňovou zprávu od své sestry Astraal, která doprovázela princeznu Marasiah Fel, a oba Jediové se jim vypravili na pomoc na planetu Vendaxa.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki