Fandom

Czech Star Wars Wiki

Panha

3 506stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Panha byla chisská výzkumnice, která spolu se svým wookiee kolegou Sarkkinem létala na průzkumné lodi Pythea. Na začátku Yuuzhanvongské války roku 25 PBY pracovali na Vnějším okraji, kde se dostali do cesty nepřátelské invazní flotile.

Panha.jpg

Panha

Roku 25 PBY zachytili vysílání cilarského válečníka Arbeloy, který chtěl ostatní planety varovat před invazí Yuuzhan Vongů. Panha rozpoznala hrozící nebezpečí, protože Chissové se dobyvatelským druhem Yuuzhan Vongů už v minulosti setkali. Když lodními senzory zachytili blížící se nepřátelskou flotilu, zamířili ke světům, které stály v cestě invazi a přeposlali Arbeolovu zprávu na nejbližší planetu, kterou byl Artorias.

Vongové vyslali k lodi Pythea skupinu plavidel pod velením válečníka Azcy s úkolem posádku zajmout. Několik křižníků yorik-vec poškodilo trup Pythey a přirazilo k lodi. První vlnu útočníku dokázali Panha a Sarkkin zneškodnit, ale věděli, že se jim nepodaří uniknout. Proto se rozhodli obětovat své životy a svou lodí narazili do vongskéko křižníku třídy Miid ro'ik. Výbuchem byl zničen jak křižník, tak několik plavidel yorik-vec.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki