Fandom

Czech Star Wars Wiki

Picaroon C. Boodle

3 500stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Picaroon C. Boodle, pozdějí známý jako Pic, byl druh zmutované Kowakianské opičí ještěrky, který po boku svého bratra Gorca sloužil jako jeden z Jerecových sedmi Temných Jedi. S Gorcem byli simbioticky spojeni v Síle, měli navzájem sdílené geny, myšlenky a vlastnosti, což z nich dělalo téměř neporazitelnou dvojici. Později dostal za úkol zničit droida 8t88 a zabít Kyla Katarna.

ŽivotopisEditovat

Ranný věkEditovat

Sílou citlivý druh Kowakiánské opičí ještěrky poměrně brzy opustil svou domovskou planetu a stal se mazlíčkem pašeráka jménem Az-Iban. Iban byl zcela neobvyklý a tajemný a po boku Picaroona Boodla pilotoval YT-2400, lehký frachťák z názvem Rampaging Ranat. Tito dva společníci spolu cestovali vesmírem až do chvíle, kdy byl Pic Imperiálními silami uzavřen do karantény na planetě Eriadu poté, co byl údajně nakažen Cyborreanskou vzteklinou.

Pic, stejně jako obří Gomorrean Gorc se stali výzkumnými předměty projektu Chubar, který vedl lidský vědec Tuzin Gast. Cílem tohoto projektu bylo vytvořit superinteligentní, loajální, Sílou citlivé nelidy, kteří měli sloužit Impériu jako špioni.

SithpawnEditovat

Pic a Gorc byli převeleni ke Cronalovi, známeho jako Blackhole, experta na Sithskou alchymii a genetickou vědu, který sloužil pod Imperiálním Inkvizitorem Jerecem. Blackhole byl znám pro svoji schopnost proměnit živé věcí ve Sithpawn, což mu vyneslo označení "tvůrce netvorů". Potřeboval nějaký předmět k přeměně a pro svoji citlivost k Síle byli vybráni Pic a Gorc. Cronal experimentoval s těmito dvěma předměty pomocí mocné Sithské alchymie a nakonec byli Pic a Gorc zmutování do uspokojivého výsledku. Každý z nich si navzájem přenesli geny, schopnosti a vlastnosti a vytvořili mezi sebou simbiotické pouto pomocí síly.

Po skončení mutací a experimentů byli Pic a jeho "dvojíče" předáni Jerecovi, který je spolu se svoji Temnou Jedi Sariss vycivičil v temné straně síly. Picova kůže se již nepodobala nahnědlé pleti Kowakianské opičí ještěrky, přemněnila se na směsici temně hnědé a zelené barvy a na hlavě mu vymizely vlasy. Picova a Gorcova vazba je předurčila k tomu, aby bojovali společně což je udělalo téměř neporazitelné. Pic byl také jedním z nejoblíbenějších nohosledů Lorda Jereca. Mirakula podpořila Picovu zlomyslnost a kritizovala ho mnohem néně. než další ze sedmi Temných Jedi. Jerec se choval ke Gorcovi a Picovi téměř s láskou, jako by byli jeho miláčci a označil je jako "docela zajímavou dvojíci."

V síti Wikia

Náhodná Wiki