FANDOM

[+/-] [zdroj]

Pilotní droid FA-4 byla série pilotních droidů FA, jejichž početné generace vznikaly ve firmě SoroSuub Corporation. Bylo je možné potkávat v kokpitech nejrozmanitějších vozidel i plavidel v celé galaxii v období Staré republiky. Jedna jednotka FA-4 se poté, co prošla mnoha modifikacemi, stala osobním a věrným pilotem hraběte Dookua.

PopisEditovat

Droidi série FA byli vyráběni pro klienty, kteří toužili po umírněném luxusu a nijak zvlášť nešetřili penězi. Pilotní droidi pomáhali během přepravy do určených hotelů bohatším cestujícím a hlídali zavazadla. Solidní a spolehlivý pásový pohon těchto droidů byl považován za nepříliš elegantní řešení, takže postupem doby byl FA-4 modifikován na verzi FA-5, což byla o něco sympatičtější dvounohá verze. Avšak FA-4 byl i po zavedení typu FA-5 stále rozšířený a všudypřítomný a skvěle se prodával díky tomu, že se těšil pověsti spolehlivého stroje.

HistorieEditovat

Když Dooku dostal darem na individuální zakázku zhotovenou solární plachetnici třídy Punworcca 116, na její palubě se nacházel pilotní droid FA-4. Mezihvězdnou šalupu hraběte, vybavenou jedinečným a tajemným plachtovým pohonem, nebylo jednoduché ovládat. Obyčejný FA-4 by si s takovým plavidlem neporadil, proto geonosianští technici od základu přestavěli mozek pilotního droida. Místo standardního pilotního programu byla nainstalována pokročilá a experimentální verze letového programu, kterou byly vybaveny také droidí stíhačky třídy Vulture. Pilotní droid byl k hraběti Dookuovi naprosto loajální a během jejich společných letů s respektem mlčel.

B1.png

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki