Fandom

Czech Star Wars Wiki

Poznamenán

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Poznamenán je název komiksového příběhu, který se odehrává přibližně 6 měsíců před událostmi filmu Star Wars Epizoda I: Skrytá hrozba.

ObsahEditovat

Darth Maul je vyslán svým mistrem Darthem Sidiousem, aby vypátral příčinu poruchy v Síle, která by mohla vytrhnout Jedi z nečinnosti. Mohla by je upozornit, že se Sith opět objevili.

Maula porucha zavede na planetu na Vnějším okraji, kde se v přístavní kantýně konají zápasy v kleci. Místní přeborník, Drovian jménem Silus, má mimořádnou schopnost používat temnou stranu Síly. Po Maulově příchodu zrovna zápasil s Aleenem jménem Tabor, který chtěl pomstít svého bratra. Silus protivníka rychle porazil a začal počítat vyhrané kredity.

Maul vs Silus.jpg

Maul vs Silus.

Maul ho osloví a přehraje mu holozáznam, ve kterém Darth Sidious nabízí Silusovi možnost stát se jeho učedníkem, pokud porazí Darth Maula. Oba zápasí v kleci s tlumícím polem, které nedovoluje použít energetické zbraně. Maul, s pocitem zrady svého mistra a bez světelného meče, pomalu v pěstním souboji podléhá. Poté však s pomocí Síly přetíží a vypne pole a světelným mečem Siluse zabije.

Po návratu k Sidiousovi je Maul pochválen, že úspěšně zvládl zkoušku svých schopností.

PoznámkaEditovat

Poznamenan 2.jpg
Název Poznamenán vychází z flashbacku, který se objevuje v příběhu. V něm vidíme, že sithské tetování vytvořil Maulovi sám Darth Sidious.

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki