Fandom

Czech Star Wars Wiki

Pre Vizsla

< Pre Vizsla

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]
"Jsem Pre Vizsla z klanu Vizsla. Umrlčí hlídka je tady, aby vás ochránila před těmi gangstery, kteří ohrožují naše skvělé město. Toto je válka a my vyhrajeme. Přidejte se k nám a braňme Mandalore před zločinci. Potřebujeme akci, ne pacifismus!"
―Pre Vizsla k mandalorskému lidu

Pre Vizsla byl člověk pocházející z Mandaloru a vůdce Umrlčí hlídky během Klonových válek. Ve snaze svrhnout vévodkyni Satine Kryze a její pacifistickou mandaloriansou vládu, se Vizsla tajně spojil s hrabětem Dooku a jeho Konfederací nezávislých systémů. Umrlčí hlídka sídlila na jednom z měsíců Mandaloru - Concordii. Teroristické útoky Umrlčí hlídky právě vrcholily, když na Concordii přiletěl mistr Jedi Obi-Wan Kenobi s Kryze sledovat vedení Umrlčí hlídky. Kenobi zjistil, že tam má Umrlčí hlídka tajnou základnu, a že Pre Vizsla je vůdce odpadlíků.

Vizsla se spolčil s mandalorským senátorem Talem Merrikem, aby chytil Kryze na její cestě na Coruscant, kde chtěla hájit svůj připad před senátem, ale Merrik byl chcen dříve než mohl cokoli podniknout. Vizsla shromažďoval armádu a čekal, až jeho a Dookuovo spiknutí proti republice bude dokončeno. Poté poslal Vizsla vraha na Coruscant, aby zabil Kryze, protože její smrt by odstranila opozici v následujicím hlasování o tom, zda budou vojska republiky zabírat Mandalore, toto hlasování by umožnilo Umrlčí hlídce získat podporu lidu, který nechtěl vojáky na svém světě, a "osvobodit" jej z republiky. Nicméně, vrahovi se Kryze zavraždit nepodařilo a Vizsla byl nucen odložit svůj útok, protože jeho vojáci by nebyli schopní udrřet planetu bez podpory lidu.

Na nějakém místě v galaxii, našel náhodou Vizsla s jeho vojáky únikový modul ztracený ve vesmíru. Zjistil, že na palubě byli bratři sithové Darth Maul a Savage Opress. Díky jejich společné nenávisti, kterou chovali k Obi-Wanu Kenobimu se rozhodli pro pomstu, kterou uskuteční po dobytí Mandaloru. K tomu ale pořebovali mnohem větší armádu. Shromáždili mnoho zločinců včetně Černého slunce a Hutt. Vizsla a Maul zaútočili na Sundari - hlavní město Mandaloru, což umrlčí hlídce umožnilo působit na zoufalé obyvatelstvo jako hrdinové. Síly vévodkyně nedokázaly zastavit zločince. S podporou obyvatelstva Mandaloru zatkl Vizsla Satine a sám se prohlásil předsedou vlády a také obnovil starý titul Mand´alor. Přitom zradil své sithské spojence, kterým se ale podařilo uniknout a Maul vyzval Vizslu na souboj o Mandalor a Umrlčí hlídku. Po dlouhém souboji Vizsla padl a Darth Maul se stal vůdcem Umrčí hlídky a Mandaloru.

V síti Wikia

Náhodná Wiki