Fandom

Czech Star Wars Wiki

Protivozidlový kanón AV-7

< Protivozidlový kanón AV-7

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Protivozidlový kanón AV-7, také známý jako mobilní kanón AV-7, patřil mezi stroje republikového dělostřelectva. Těžké dělo bylo samohybná dělostřelecká jednotka používaná Velkou armádou republiky v době Klonových válek.

Vozidlo mohlo být ovládáno jedním střelcem ze sedadla na straně děla. Dělo se pohybovalo díky repulzorovým podstavcům, dokud se nedostalo do výhodné palebné polohy. Jeho dělostřelecké granáty vytvořily po dopadu poměrně velký kráter, který byl schopen zničit dvě vozidla a okolní droidy při jediném zásahu.

BitvyEditovat

ChristopsisEditovat

Artillerylr.png

AV-7 během bitvy o Christophsis

Republikové dělostřelecké zbraně byly použity během bitvy o Christopsis, kde likvidovaly tanky AAT. Separatisté si poté postavili deflektorový štít, kvůli čemuž se děla stala úplně zbytečnými, pak ale Jediové Anakin Skywalker a Ahsoka Tano zničili generátor štítu a děla potom zase začaly likvidovat stroje separatistů. Zásluhou toho Republika vyhrála tuto bitvu.

GeonosisEditovat

Tyto kanóny byly také použity při druhé bitvě o Geonosis, kdy se Anakin Skywalker a Ahsoka Tano pokoušeli dostat do separatistické továrny na droidy. Mnoho z těchto děl bylo zničeno při sebevražedných útocích separatistů.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki