FANDOM

[+/-] [zdroj]
"Já jsem C-3PO, expert na vztahy s lidmi"
―C-3PO[zdroj]

Droid série 3PO byl protokolární droid specializovaný na vztahy s lidmi, vyrobený Cybot Galactica. Tato série měla velmi podobný estetický design svého pláště jako ostatní droidi od Cybot Galactica; například TC-série, 3PX-série a 5YQ-série protokolárních droidů. Nejslavnější droid této série byl C-3PO, jako jeden z hrdinů Aliance

HistorieEditovat

Výrobce Cybot Galactica na průmyslovém světě Affa, byla jejich 3PO-série protokolárních droidů, považována za nejvyspělejší droidy na vztahy s lidmy na trhu, již více něž sto let. Výroba začala již v 112 BBY a skvěle pokračovala až do období Nové republiky. Úspěšná série 3PO vedla Cybot Galactica k pokračování produkce protokolárních droidů C-série během vlády Nové republiky. Cena nového kusu činila 3000 kreditů.

RysyEditovat

Typický droid 3PO-série činil přibližně 1,7 metrů na výšku s humanoidní podobou. Většina jednotek byla naprogramována s podřízenou, služebnickou osobností. Typická jednotka 3PO nesměla nikdy za žádných okolností zaútočit, i kdyby to bylo v sebeobraně. Základní 3PO jednotka se svýmy standartními komponenty (hlava, trup, nohy, paže a ruce) by měla vážit asi 77,6 kg a jeho maximální rychlost byla 21km/h.

Každý droid byl vybaven SyntheTech AA-1 VerboBrain, který byl schopen ukládat obrovské množství informací, další paměťový prostor byl často používán aby udržoval komunikační moduly aktivní, aby nedocházelo k prodlevám při hledání určité informace. Komunikační modul TranLang III umožňoval plynule mluvit až šesti milióny jazyky a to i v případě že nemohli odpovídat na všechny otázky pro nedostatek vhodných komunikačních podmětů. Taky měli dovednosti potřebné pro analýzu nových neregistrovaných jazyků a následně je převést do známějších forem.

Dokonce byli vybaveni čichovým čidlem, které jim umožnilo pochopit pheromonovou komunikaci. Další příjemná informace byla, že bylo dodáváno standartní zadržovací čidlo a skutečnost že hlavní vypínač se nachází na zadní straně krku, na velmi lechce dosáhnutelném místě.

Barevné variantyEditovat

3PO-série přišla s několika typy barev, nejběžnější byla zlatá, stříbrná a bílá. Barevné plátování bylo však známo svou náchylností ke korozi.

  • Zlatá
  • Stříbrná
  • Bílá
  • Červená
  • Černá
  • Nefritová
  • Modrá
  • Modrá a zlatá
  • Zelená
  • Fialová
  • Šedá

ZdrojEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki