FANDOM

[+/-] [zdroj]

První bitva o Jabiim byla jedna z posledních bitev lovu na velkomoffa Kalasta, imperialního zrádce, který dodával Rebelům datakódy Impéria.

Historie Editovat

Tarkin: "Generál' Veers je toho názoru, že základna rebelů, která zahájila útok nemohla být daleko v základě velikosti jejich síly. "

Darth Vader: "Použil jsem jeho informací k určení Jabiimu jako pravděpodobného původu výpadu. Dovolte mi, abych tam poslal naše síly a rozdrtil je jednou provždy'!"

Palpatine: ". Důležitější než ničení jejich bezcenné základny je najít identitu toho, kdo odhalil umístění této demonstrace, můj učedníku."

Velkomoff Tarkin,Darth Vader k Imperátorovi.

Darth Vader shromáždil informace z celé galaxie o moffově pobytu. Při neúspěšném nájezdu rebelů proti Caridě, na velitelské středisko plukovníka Maximiliana Veerse, kde byly připraveny k boji nové AT-AT. Vzhledem k velikosti útoku rebelů, oba muži rychle usoudili, že Jabiim je jediná planeta schopná představovat hrozbu pro Caridu. Vader nasbíral potřebnou sílu a zamířil k planetě.

Vesmírná bitva Editovat

Rebelové byli dobře připraveni k útoku, měli alianční vesmírné stanice a obrannou flotilu na oběžné dráze kolem Jabiimu.

Dvě loďstva ostřelovaly. Nakonec Aliance Space Station byla zničena hvězdnými destruktory. Zbývající síly se shromáždili a do posledního úderu proti císařskému námořnictvu, ale nepodařilo se. Orbitální obranné síly byly zničeny a výsadkový tým přistál na planetě.

Pozemní bitva Editovat

The Rebel Fortress.jpg

AT-AT útočí na rebely.

Imperiálové rychle zjistili, že místní Jabiimové podporují rebely.Přistáli na malé mýtině u vesnice. Dělostřelectvo zničilo usedlosti a armáda pokračovala dál. Vzhledem k tomu, že povstalecké speedery nebyli schopny létat dobře na tomto světě, což vedlo k imperiální výhodě jejich AT-AT.

Stormtroopeři útočili na rebelskou pěchotu, zatímco větší vozidla útočila na generátor štítu. TIE/sa bombardéry letěly těsně nad zemí a bombardovaly základny.

Imperialní síly prohledaly okolní prozatím stojící zařízení pro informace o tom, kde se nachází Kalast. Zjistili, že Kalast je nyní na Atzerri.

NásledkyEditovat

Darth Vader rychle jednal a shromáždil své síly pro útok na Atzerri.

V zákulisíEditovat

Tato bitva byla osmá mise Imperiální kampaně ve videohře Star Wars: Empire at War.

VýskytEditovat

Star Wars: Empire at War (první výskyt)

ZdrojeEditovat

Wookieepedia

V síti Wikia

Náhodná Wiki