Fandom

Czech Star Wars Wiki

Quinlan Vos

< Quinlan Vos

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Quinlan Vos byl Jedi druhu Kiffar. Narodil se na planetě Kiffu. Měl syna Korto Vose

ŽivotopisEditovat

Časný Život Editovat

Jako mladý padawan, cvičil Vos spolu s dalšími Jedii Obi-Wanem Kenobim, Bant Eerin a Shylarem. Jako mladého Jedie Quinlana učil Mistr Jedi Tholme. Jednou Vos bojoval vedle svého mistra v hvězdné Letecké válce, kde se stal blízkým přítelem Obi-Wana Kenobiho. Když válka skončila, Tholme opustil na chvíli svého padawana, takže Vos, Kenobi a Qui-Gon Jinn letěli na Ragoon VI. Zatímco se snažili ukázat si navzájem různé pohyby, Vos náhodou spadl do vody. Kenobi skočil za ním, ale také se zasekl v řasách, a až po zásahu Qui-Gona Jina byli vytaženi.

Když už byl starším žákem, byl zodpovědný za záchranu Aayly Secury během mise na Rylothu s mistrem Tholmem. Vos okamžitě cítil silnou vazbu k Secuře. Když byla v nebezpečí, Vos spěchal aby jí záchranil i přes mistrův pevný zákaz. Vos byl schopen komunikovat s Aaylou přes Sílu a společně porazili zuřivé wampy. Vos přesvědčil mistra Tholma, aby vzal Securu na Coruscant k výcviku na Jedi a tak ozkoušel její schopnosti, kde prošla testy, a později se stala Quinlanovou vlastní Padawankou.

Přechod na temnou stranu a zpět Editovat

"Žádné další hry, lorde Tyranusi. Nechci nic předstírat. Vím, kdo jsem. Už jsem měl na výběr. Mé jméno je Quinlan Vos a jsem Jedi."
―Quinlan Vos mluvící s Dookuem na Saleucami
Když Quinlan s Ayylou dorazili na jednu z jeho misí na Saleucami, rozdělili se a Quinlan poslal Ayylu, aby vypnula generátory. Když tak učinila, chtěla se mistrovi ozvat, ale neco jí rušilo komunikaci. V tu chvíli se před Quinlanem objevil holocron Dartha Tyranuse a ten odjistil bombu připevněnou ke generátorům, u kterych stála Aayla. Quinlan si myslel, že Aayla je po smrti, Tyranus se mu snadno dostal do mysli a ovládla ho temná strana. Naštestí, Yoda vycítil, co se stalo a poslal Obi-Wana aby Quinlana zachránil. Mezitím na Saleucami dorazila Assaj Ventress s droidy. Když Obi-Wan dorazil, spatřil, že Ayyla je na živu a poslal ji po svém R4 pryč k lekařskému droidovi. Sám vyrazil na pomoc Quinlanovi, a Ventress s droidy porazil. Když oznámil Quinlanovi, který byl posedlý temnou stranou, že jeho padawanka je na živu, padl na zem, temné oči se změnily zpět v lidské a krystal jeho meče obarvený zlostí také.

Síly a schopnosti Editovat

Po přechodu z temné strany si Quinlan uvědomil svou slabinu a napravil to tím, že se dlouhým tréninkem v chrámu Jediů naučil zpozorovat věci dříve, než se stanou. Jakmile dokázal Yodovi, že tuto schopnost opravdu ovládá, mohl se dál věnovat stopařství, při kterém rozvíjel svuj potenciál a blíže se nachomýtnul k Síle. Stal se z něho velmi dobrý a nadaný Jedi spolu se svou padawankou, která ukončila svůj výcvik, a stala se z ní mistryně Aayla Secura.

V síti Wikia

Náhodná Wiki