Fandom

Czech Star Wars Wiki

R4-G9

< R4-G9

3 536stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

R4-G9, přezdívaný Geenine, byl agromechanický droid série R4. Měl bronzový nátěr a stejně jako ostatní jednotky R4, které sloužily Řádu Jedi během Klonových válek měl kulatou kupoli série R2.

HistorieEditovat

R4-G9 byl původně přidělen do interceptoru Eta-2 mistryně Jedi Aayly Secury. Během pátrání po Asajj Ventress Secura půjčila svou stíhačku Obi-Wanu Kenobimu, a R4-G9 tak s Obi-Wanem letěl vyzvednout Anakina Skywalkera na Naboo.

Při výměně stíhaček Delta-7 za Delty-7B a Ety-2 muselo být mnoho trvale připojených nebo zkrácených droidů nahrazeno továrními modely. To byl případ i Kenobiho R4-P17, který byl dočasně nahrazen jednotkou R4-G9 poté, co se Kenobi stal jedním z prvních Jediů, kteří létali na stíhačkách nové generace. Kenobi také zařídil propojení obou droidů, aby mezi sebou mohli přenášet všechny letové záznamy.

R4-G9 Kenobi.jpg

Kenobi a R4-G9

Když byl Kenobiho R4-P17 upraven a usazen do stíhačky Eta-2, vzal si ho Jedi do bitvy o Coruscant, kde byl i se stíhačkou zničen.

Od té doby používal jednotku R4-G9, umístěnou na palubě destruktoru Vigilance. Když byl Kenobi vyslán vypátrat a zlikvidovat generála Grievous, letěl s Geenine na planetu Utapau. Když zjistil, že hlavní město planety Pau City ovládli separatisté, odeslal samotného droida zpět na Vigilance, aby tak předstíral Kenobiho odlet.

VýskytEditovat

  • Star Wars: Obsession (First appearance)
  • Star Wars Epizoda III: Pomsta Sithů
  • Star Wars Episode III: Revenge of the Sith novel
  • Star Wars Episode III: Revenge of the Sith comic
  • Star Wars Episode III: Revenge of the Sith junior novel

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki