Fandom

Czech Star Wars Wiki

Rakatanský chrám (Honoghr)

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá před období před Starou republikouObsah tohoto článku spadá do období Staré republiky.Obsah tohoto článku spadá do období vzestupu Impéria.
[+/-] [zdroj]

Rakatanský chrám na Honoghru byl postaven asi 30 020 PřBY. Svým vzhledem se podobal ostatním chrámům Nekonečného impéria,  jako byl např. Chrám prastarých na Lehonu.

HistorieEditovat

Domorodí Noghriové si Rakatany pamatovali pouze jako bohy a uctívali a chránili tento chrám i za cenu svých životů. . Přestože klany Noghriů byly často v konfliktu, chrám byl všemi považován za neutrální půdu.

Během Klonových válek, po ztroskotání separatistické lodi Gahenna, Noghriové z trosek vytáhli vědecký analytický komplet k biologické zbrani Trihexalophin 1138. Tento komplet ukryli do místnosti chráněné jedovatými šipkami uvnitř chrámu. Jediský generál Rii´ke En a jeho podřízený klonový voják byli zabiti poté, co se pokusili do této místnosti dostat a komplet odnést. Jejich misi dokončila až mistryně Jedi Aayla Secura spolu s vojákem CC-5052, které se podařilo komplet odnést, i přes odpor Noghriů a chrámových droidů.

VýskytEditovat

  • Star Wars: Republic 68: Armor
  • Star Wars Magazín: Pancíř

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki