Fandom

Czech Star Wars Wiki

Rayf Ysanna

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Rayf Ysanna byl mladý příslušník kmene Ysannů z planety Ossus, který se stal učedníkem Luka Skywalkera.

BiografieEditovat

Rayfa objevil Luke Skywalker, když zkoumal jediské památky na planetě Ossus. Luke narazil na Rayfa a jeho sestru Jem, když stáli připoutaní ke stromu (ve skutečnosti prastarému netiskému Jedii jménem Ood Bnar). Rayf a Jem patřili ke kmeni Ysannů, válečných šamanů, kteří dokázali lehce používat Sílu. Oba byli dětmi jejich náčelníka jménem Okko. Ukázalo se, že Ysannové jsou potomci dávných Jediů, kteří kdysi sídlili na Ossu.

Ysannové se se Skywalkerem spřátelili a projevili touhu stát se jeho učedníky. Luke trénoval Rayfa po cestě na Nový Alderaan, kde pomohli odrazit pokus Palpatinových poskoků o únos Jainy a Jacena Solo. Později se zúčastnil nájezdu na pevnost Bast Castle na planetě Vjun, kam byli uneseni náčelníci kmene Ysannů zamražení v karbonit. Rayf spolu s Lukem, Kamem Solusarem a Empatojatosem Brandem se utkali s temnými Jedii vzkříšeného císaře Palpatina a porazili je. S Palpatinem se Rayf utkal na Onderon, když se císař pokusil unést Anakina Solo. Palpatine ho zabil výbojem silových blesků.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki