Fandom

Czech Star Wars Wiki

Redd Wessel

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Redd Wessel byl imperiální generál, který velel vesmírné flotile loayální Carnoru Jaxovi.

BiografieEditovat

Redd Wessel byl synem Marcellina Wessela, jednoho z Palpatinových moffů. Už v mládí snil o tom, že se stane velitelem imperiální flotily, kterou povede k vítězství v slavných bitvách. Testy na imperiální akademii však ukázaly, že má větší předpoklady k velení pozemním jednotkám, proto začal budovat svou kariéru v armádě. Příležitost se mu naskytla za vlády vzkříšeného císaře, když ho člen císařovy osobní stráže Carnor Jax zapojil do spiknutí proti Palpatinovi. Stal se osobním poradcem Carnora Jaxe, a poté, co byl Palpatine odstraněn, pomáhal mu převzít kontrolu nad prozatímní radou Impéria. postupně převzal velení nad veškerými vojenskými operacemi a stal se nejvyšším velitelem. Jejich vztah však časem ochladl, Jax měl dojem, že s ním Wessel nesdílí jeho vizi a začal kritizovat Wesselovy schopnosti.

Wessel zemřel na orbitě planety Yinchorr, kam pronásledoval Kira Kanose. Nechal na palubu svého destruktoru Emperor's Revenge vtáhnout Kanosův útočný bombardér Scimitar, na kterém byla nastražena bomba. Při výbuchu byla zničena velká část destruktoru i s posádkou.

Wessel a Jax.jpg

Wessel a Jax

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki