Fandom

Czech Star Wars Wiki

Republic Sienar Systems

< Republic Sienar Systems

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Staré republiky.Obsah tohoto článku spadá do období vzestupu Impéria.
[+/-] [zdroj]

Republic Sienar Systems byla společnost vyrábějící vesmírné lodě v období Galaktické republiky. Jejím nástupcem byla Sienar Fleet Systems.

HistorieEditovat

Společnost byla založena 15 000 PřBY zámožnou rodinou Sienar, zřejmě na planetě Corulag. V období Staré republiky produkovala společnost vesmírné lodě, jako např. bitevní loď Sienar nebo křižník třídy Interdictor. Někdy kolem 100 PřBY se rodina Sienar prostřednictvím sňatku spojila s rodinou Santhe z planety Lianna. Tím došlo k začlenění RSS pod společnost Santhe Corporation. Členové rodiny Sienar dále působili jako výkonní ředitelé sekce designu plavidel. Během Klonových válek RSS dodávala množství vozidel Konfederaci nezávislých systémů. Krátce před Deklarací Nového řádu proto Galaktický senát nařídil rozpuštění společnosti. Její majetek se stal součástí Republikového loďstva.

Nově zvolený císař Palpatine společnost nechal obnovit jako Sienar Fleet Systems a do vedení postavil Raitha Sienara. SFS se poté stala jedním z předních dodavatelů vojenské techniky Galaktického impéria.

ProduktyEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki