Fandom

Czech Star Wars Wiki

Roshti

< Roshti

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Roshti byl togrutský guvernér planety Kiros během klonových válek.

ŽivotopisEditovat

Kolem roku 21 PřBY byl Roshti guvernérem Kirosu. V té době byl kontaktován velmistrem Jedi Yodou, který žádal, aby se togrutští kolonisté postavili hraběti Dookuovi a jeho okupaci planety, než dorazí pomoc od Galaktické republiky. Bohužel republikoví vojáci nedorazili včas a veškerá populace Kirosu byla přemístěna na "bezpečné místo", jak to sliboval hrabě Dooku. Ve skutečnosti však byli všichni kolonisté včetně Roshtiho prodání do otroctví na Zygerii.

Na Zygerii byl Roshti oddělen od své kolonie a umístěn do cely, kde Zygerriané drželi otroky, kteří měli být prodáni v následující dražbě. Tady ho našel Obi-Wan Kenobi, když hledal unesené togrutské kolonisty. Kenobi se pokusil utéct s guvernérem na brezakovi, ale spadl poté, co ho Zyggeriani střelili do zad. Roshti byl pak přiveden na aukci otroků, ale nikdy nebyl prodán, protože na aukci byl hlavně prezentován Kenobi a Roshti byl ponechán nepovšimnut. Guvernér spolu s Kenobim byli následně transportováni otrokářskou lodí Spartan do Zygerrianského pracovního zpracovávacího centra na Kadavu, kdy byli zadržováni i ostatní togruti. Správce Agruss pak otevřel padací dveře pod některými togruty, shazujíc je tak do jámy s lávou, aby Kenobimu ukázal, že pokud nebude spolupracovat, budou to togruti, kdo bude trpět.

Tento článek pochází z Clone Wars Wiki a jeho autorem je Viq

V síti Wikia

Náhodná Wiki