FANDOM

[+/-] [zdroj]

Rotta byl syn Hutta Jabby .

Během Klonových válek byl unesen lovci, kteří byly najmuti separatisty. Jabba následně požádal Republiku o pomoc a ta si chtěla Jabbu naklonit, aby mohla využívat Huttské trasy a dostat se na vnější okraj. Na záchranu Rotty, který byl separatisty uvězněn na Tethu byla po misi na Christopsis vyslána Rota Torrent 501. legie vedená Jedijským generálem Anakinem Skywalkerem a klonovaným kapitánem Rexem. Výsadkové lodě LAAT/i nemohli přistát kvůli husté palbě a klonovaní vojáci a stroje AT-TE museli vystoupat strmou skálu. Při výstupu bylo straceno mnoho vojáků. Když Ahsoka a Anakin našli v Tethském klášteře Rottu, zjistily že jde o past. Separatysti Rottu nakazily nějakou nemocí. Později těsně unikly z kláštera Assaj Ventress na zvláštním létajícím broukovi a na přistávací plošině kousek od kláštera našli starou zrezlou nákladní loď Twilight. Odletěly z planety Teth a vletěli do Hyperprostoru směrem k Tatooinu. Před přistáním na Tatooine se na ně spustila palba stíhačů MagnaGardistů Generála Grievouse, Anakin se s nimi nakonec vypořádal. Po přistání Twilightu se oba vydaly do několikakilometrů vzdáleného Jabbova paláce. brzy však Anakin vycítil v síle Dookua. Musely Rottu v pořádku donést otci a bylo třeba se rozdělit. Ahsoka s Rottou a R2-D2 se vydaly skalní průrvou, kde dříve tekla pouští řeka. Anakin zatím měl zdržet hraběte Dooku. Po souboji Dooku Anakinovi ukázal hologram na kterém byla Ahsoka s rottou na zádech a Magnagardysty útočící na ně. Anakin se okamžitě videl do paláce jabby hutta, když dorazil do paláce Ahsoka tam nebyla. Jabba Anakinovi nevěřil (vzhledem k Anakinově špatné minulosti s Hutty), že jeho Padawanka Rottu brzy přinese. Ahsoka však brzy dorazila a ukázalo se, že Dooku blafoval.

Zdroje:

Kniha Star Wars Klonové války

V síti Wikia

Náhodná Wiki