Fandom

Czech Star Wars Wiki

Rys

< Rys

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]
"Rysi, ty vždy soustředěný jsi. Inspiraci hledej v sobě a v těch po svém boku."
Yoda[zdroj]

Rys byla přezdívka klonového vojáka, který během Klonových válek sloužil pod poručíkem Thire. Byl klonovým shock trooperem a sloužil jako ochranka coruscantských senátorů. Rys byl jedním ze tří vojáků, kteří doprovázeli mistra Yodu na diplomatickou misi na Rugosu.

ŽivotopisEditovat

Rys 2.jpg

Rys

Na začátku Klonových válek byl Rys přidělen k ochrance senátorů na Coruscantu. Na tomto místě nebyl příliš spokojen a toužil po bojovém nasazení. Roku 22 PřBY se dostal na svou první bojovou misi.

Spolu s přítelem Jekem a poručíkem Thirem byl přidělen jako doprovod mistra Yody, který se vydal na diplomatickou misi na korálový měsíc Rugosa, kde měl jednat s toydarianským králem Katuunkou o připojení k Republice. Poblíž Rugosy byl Yodův křižník napaden separatistickými jednotkami. Yoda se svým doprovodem unikli v záchranném modulu a přistáli na měsíci.

Tam museli čelit útoku praporu bitevních droidů B1 a tanků AAT, které vyslala Asajj Ventress, aby setkání překazila. Když byl poručík Thire v boji zraněn, Rys se pro něj uprostřed nepřátelské palby obětavě vrátil. Poté svého velitele celou cestu podpíral.

Osobnost a vzhledEditovat

Když vojáci odpočívali v úkrytu, pochválil Yoda Ryse, že je vždy soustředěný. Od ostatních klonů se odlišoval tetováním, které měl z boku na krku a čelisti.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki