Fandom

Czech Star Wars Wiki

Saarai

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Saarai byla chagrianská sithská učednice, členka Darth Kraytova Řádu jednoho Sitha. Byla dcerou Darth Wyyrloka III, druhého nejvýše postaveného Sitha v Řádu a velmi nadanou uživatelkou temné strany Síly.

ŽivotopisEditovat

Saarai byla od dětství vychovávána na Korribanu v učení Řádu jednoho Sitha. Byla dcerou sithského lorda Darth Wyyrloka, třetího z linie chagrianských Sithů stejného jména, sloužících Temnému pánu Darth Kraytovi a odmalička byla připravována, že převezme funkci i jméno svého otce.

Poté, co Darth Wyyrlok III tajně převzal moc v Řádu jednoho Sitha, pověřil Saarai střežením vchodu do XoXanina chrámu, kde bylo Kraytovo tělo uchováváno ve stázi. Tam se v souboji utkala s Darth Stryfem - Kraytovým věrným služebníkem, kterého odmítla vpustit dovnitř poté, co se Stryfe probral z bezvědomí po bitvě na Had Abbadonu. Přestože byl Darth Stryfe jedním z nejvýše postavených Sithů v Řádu, talentovaná Saarai by Sitha dokázala zlikvidovat, kdyby ji nezastavil samotný Darth Wyyrlok.

SchopnostiEditovat

Saarai vs Darth Stryfe.jpg

Saarai vs Darth Stryfe

Přestože byla Saarai pouze sithskou učednicí, která zatím neobržela rituální černo-červené tetování, byla velmi nadaná v umění boje i ovládání Síly. Její silnou stránkou byla silová telekineze, díky které dokázal přemoci i mnohem zkušenějšího sithského lorda Darth Stryfea. Kdyby její otec, Darth Wyyrlok III, nezastavil souboj mezi ní a Stryfem, rozdrtila by Sithovi svou schopností srdce a zlámala většinu kostí v těle.

Její jméno Saarai v sithském jazyce znamená "pravda".

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki