Fandom

Czech Star Wars Wiki

Savage Opress

< Savage Opress

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentář1 Share

[+/-] [zdroj]

Savage Opress byl dathomirianský Zabrak později učen Darth Maulem, jeho bratrem kvůli nedostatku rozumu a mezeram v síle avšak fyzickou silou byl nad spousty sithu navrch. Žil na planetě Dathomir. Na planetě žijí muži a ženy odděleně, muži v kmenech na druhé straně planety a ženy ve spolku čarodějnic zvané Sestry noci. Muži jsou podřízeni ženám. Savage měl dva bratry Feral a Sitha Dartha Maula. Měl předpoklad stát se silným válečníkem proto si ho Dooku vybral jako nového učedníka, místo Asajj Ventress.

Životopis Editovat

Zrození Monstra Editovat

Asajj Ventress a Vůdkyně Sester noci Matka Talzin, vymysleli spolu plán jak se pomstít Dookuovi pomocí jeho nového učedníka. Vybrali nejsilnějšího válečníka z Dathomirianský mužů, kterého ještě posílili jejich magií. Jako důkaz věrnosti měl zabít svého bratra Ferala, tak učinil a slíbil věrnost a začal trénovat u Dookua. Aby dokázal že je vůbec hoden výcviku, poslal ho Dooku na Devaron zlikvidovat poslední základnu Republiky na této planetě. Byl úspěšný, a při útoku zabil dva rytíře Jedi.
Savage-opress-53102.jpg

Savage Opress na hologramu zabíjí Jedie.

Sluha dvou pánů Editovat

Když nastal čas, Asajj Ventress napadla svého starého mistra společně se Savagem, který u Dookua působil jako spící agent, ale on na Dookua nestačil. Asajj Ventress jím pohrdala jaký je slaboch, Savage v záchvatu zuřivosti začal pomocí síly škrtit jak Asajj Ventress tak i Dookua. Po souboji utekl, porazil četu droidů, a zraněný uprchl na Dathomir.

Savage-opress-53103.jpg

Savage Opress a Asajj Ventress útočí na Hraběte Dooku

Třetí bratr Editovat

Savage Opress se na Dathomiru sešel s Matkou Talzin, a pověděl jí o zradě Asajj Ventress. Ta ho poslala za jeho bratrem Darthem Maulem, který žije ve vnějším okraji, a má dokončit jeho výcvik.

Mistr Darth MaulEditovat

Savagův nový mistr a bratr Darth Maul se chtěl pomstit Obi-Wan Kenobi. Savage s Maul se s ním tedy mnohokrát v Klonových válkách utkali, ale vždy jim unikl. Jednou mu pomohla i Ventress. Při boji na jedné bitevní stanici stála po boku Obi-Wana Adi Gallia. Tu dokázal Savage zabít, ale Obi-Wan mu při tomto souboji usekl ruku. Musel tedy nosit kybernetickou. Savagovi s Maulem se podařilo spojit se s námezdními lovci na planetě Mandalorine. Zde zajali Obi-Wana Kenobiho a zabili Mandalorinskou vévodkyni Satine, kterou Obi-Wan tajně miloval. Tím se mu dostatečně pomstili. Obi-Wan jim ale později unikl. Jejich sílu vycítil Darth Sidious a vydal se na Mandalore, aby je zabil, protože Sithi musí být jenom dva. Savage bojoval dobře, ale na Maulova bývalého mistra Dartha Sidiouse neměl. Byl zabit a Darth Maul se ho snažil pomstít, ale byl také poražen.
SidiousVsMaulSavage-TL.png

Savage Opress a Darth Maul bojují proti Darthu Sidiousovi

Zajímavosti Editovat

Postavu Savage Opresse v seriálu Star Wars: Klonové války namluvil herec Clancy Brown.

Výskyt Editovat

Star Wars: Klonové války - 5 epizod.

ZdrojeEditovat

Popis převzat se souhlasem z: Postavy.cz

V síti Wikia

Náhodná Wiki