Fandom

Czech Star Wars Wiki

Selonia

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Selonia byla oceánská planeta v Corellianské soustavě. Tento svět, patřící mezi Pět bratrů, byl domovem inteligentního druhu Selonianů.

PopisEditovat

Selonia byla industriální svět, rozkládající se na nespočtu malých ostrovů obklopených globálním oceánem, o kterém se říkalo, že je domovem mořských příšer. S tímto problémem se Seloniané vyrovnali tak, že vybudovali spletitou síť podzemních tunelů, která umožňovala dopravu mezi jednotlivými částmi pevniny. Zatímco kůra planety byla provrtána tunely a obytnými prostory, na její orbitě Seloniané stavěli v loděnicích vesmírné lodě. Většina zde vyrobených plavidel byla určena pro použití v Corellianské soustavě, a protože Seloniané neměli zájem cestovat do vzdálenějšího vesmíru, nebyly vybaveny hyperpohon.

Nejpozoruhodnějším přírodním útvarem na planetě bylo sopečné pohoří jménem Cloudland Peaks, o kterém se říkalo, že jeho nejvyšší vrcholky jsou v nedohlednu. Z pohledu planety Corellia byla Selonia tak blízko, že byla mezi hvězdami na nočním nebi snadno rozeznatelná.

HistorieEditovat

Věří se, že stejně jako ostatní planety Pěti bratrů, byla i Selonia na oběžnou dráhu kolem hvězdy Corell přitažena pomocí podzemních repulzor a stanice Centerpoint pradávnou rasou Celestialů z neznámého místa. Neví se ani, zda jsou Seloniané původním druhem planety, nebo byli na Selonii vysazeni.

Před 30 000 lety PřBY byla planeta součástí Nekonečného impéria.

500 let PřBY se Selonia spojila s Drallem a Corellií v neúspěšném dobytí planet Tralus a Talus.

Během Klonových válek byla Selonia dějištěm významného vítězství Konfederace nezávislých systémů na Galaktickou republikou.

Během Druhé galaktické občanské války byla planeta uzavřena blokádou Galaktické aliance.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki