Fandom

Czech Star Wars Wiki

Sha'a Gi

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Sha'a Gi byl člověk pocházející z planety Ord Biniir. Jako dítě citlivé na Sílu ho objevil mistr Jedi Daakman Barrek, který ho přijal za svého učedníka. Daakman Barrek ho odvezl na Coruscant, aby mohl být trénován na Jediho. Sha'a nebyl tak dobrý v bojových dovednostech řádu, ale byl výborný v provozu počítačových systémů. Z čehož vyplývalo, že bude aspirovat na práci v Archivu Jediů.

ŽivotopisEditovat

Osobnost a rysyEditovat

"Neporazíme ho!"
―Sha'a Gi ke Ki-Adi Mundimu

Neobratný a plný vlastních pochybností. Zjistil, že udržovat si disciplínu své mysli, jakožto požadavek na dobrého jedie je pro něj těžké. Těžko ovládal svůj strach, obvzláště, když měl pracovat sám a nezávisle. Ale i tak, přítomnost avého mistra Barreka v jeho blízkosti byla dostačující a uklidňující pro tohoto padawana. A jako pár dokázali spolupracovat dosti efektivně. Ale když byl jeho mistr zabit na Hypori generálaem Grievousem, dovolil svému strachu, aby ho přemohl, což vedlo k jeho smrti.

Síla a schopnostiEditovat

Sha'a Gi byl mladý padawan, který byl trénován na rytíře a k boji světelným mečem. I přesto měl nižší dovednosti v bojových uměních než ostatní učedníci na stejné úrovni.

VybaveníEditovat

Sha'a Gi měl zelený světelný meč.

Za scénouEditovat

V komentářích na DVD Star Wars: Clone Wars Volume I., režisér Genndy Tartakovsky uvádí, že jedi, který se objevil v kapitole č.20 byl inspirován postavou Shaggyho ze seriálu Scooby-Doo. Tato podobnost se promítla i dopodobnosti charakteru této postavy. Původně Tartakovský chtěl, aby tato postava měl hodně vysoký hlas jako Shaggy. Ale nakonec se Tartakovský rozhodl, že tento hlas by nebyl vhodný a byl by i dosti pitomý. Na DVD Star Wars: Clone Wars Volume I. byl v závěrečných titulkách uváděn pouze jako "padawan". Ale již brzy byl přejmenován na "Sha'a Gi". Stalo se tak ve chvíli, kdy internetové stránky StarWars.com přidali jeho postavu do databáze. Od této doby byl uváděn jako Sha'a Gi i v dalších zdrojích. Například jako hrdinská jednotka bránící Hypori za republiku v tahové strategii "Unknow Soldier: The story of general Grievous" pro mobilní telefony od firmy THQ Wireless a též v publikaci "The Complete Star Wars Encyklopedia".

Ve Star Wars: Clone Wars byla jeho postava namluvena známým a zkušeným americkým dabérem Johnem DiMaggiem, který propůjčil svůj hlas například Bendrovi z Futuramy.

ZdrojeEditovat

VýskytEditovat

  • Star Wars: Clone Wars (dvacátý díl - první zmínka)

V síti Wikia

Náhodná Wiki