Fandom

Czech Star Wars Wiki

Sifo-Dyas

< Sifo-Dyas

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Sifo-Dyas byl skvělý Jedi a člen Rady Jediů před Klonovými válkami. Byl dobrým přítelem s hrabětem Dooku. Měl dar předvídání, díky němuž předpověděl válku a také to, že Galaktická republika se dostane do zlých časů. Sifo-Dyas byl pověřen tím, aby objednal Republikovou armádu. V tom samém čase však Dooku opustil Řád Jediů a podlehl temné straně Síly. Darth Sidious informoval svého nového učedníka o Dyasově úkolu a to,že by tuto situaci mohli využít ve svůj prospěch, Sidious měl totiž v plánu získat armádu pro sebe. Jako finální zkoušku toho,že patří k temné straně Síly byl Dooku pověřen zabitím Sifo-Dyase, což se mu také povedlo. Dooku poté objednal armádu pod Dyasovým jménem, byl to Sidiousův správný záměr použít Dyase jako obět' pro vládu Sithů Galaxii. Dyasovo tělo bylo dlouho drženo pod správou Bankovního klanu na Grievousově rodné planetě Khaleesh, jeho tělo bylo použito pro krevní transfuzi pro generála Grievouse. Armáda, která měla být objednána Sifo-Dyasem byla odhalena 22 BBY, o 3 roky později se z ní stala zhouba mnoha Jediů.

SifoDyas file.png

V síti Wikia

Náhodná Wiki