FANDOM

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Staré republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.
[+/-] [zdroj]

Sithské meče byli zbraně užívaný Sithy v době Sithského Impéria z doby 6,900 BBY přibližně do 4,990 BBY.

Sithské meče byli vyráběné různými metalurgickými a magickými způsoby. Vzácné kovové separace použité k jeho stavbě často měly za následek ostří daleko těžší než je 1.4 metrů což má asi 6.5 kilogramů, nebo trojí váhu vibro-sekery. To často požadovalo velkou sílu těla právě tak jako v síle ovládnout zbraně v boji. Uživatel se školil v temné straně a mohl změnit zbraňovou molekulární strukturu a udělat ho silnější a ostřejší, a obrátit jeho magnetickou polaritu, což změnilo na vysokou teplotu supravodič který by mohl odklonit blasterové výboje a další částice zbraně jako kdyby byl magneticky zapečetěný. Vzácná ruda použitá k jeho výrobě vzdorovala světelným mečům jako chování cortosis a Phrik slitina. Ale možná nejvíce významně, zbraň sloužila jako ohnisko pro temnou energii, která vycházela z jeho majitele, a tak zesílil jejich sílu a stal se chodící spojitostí temné strany síly. Magnetické vlastnosti zbraně, v kombinaci s jeho přitažlivostí k temné straně síly, mohlo způsobit, že neobvykle reagoval se silovým bleskem (síla blesku u sithů). Ostří přitahovalo a pohlcovalo energii, přičemž zesílená elekrická energie měla extrémně zničující účinek.

V síti Wikia

Náhodná Wiki