Fandom

Czech Star Wars Wiki

Sithský meč

3 536stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Staré republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.
[+/-] [zdroj]

Sithské meče byli zbraně užívaný Sithy v době Sithského Impéria z doby 6,900 BBY přibližně do 4,990 BBY.

Sithské meče byli vyráběné různými metalurgickými a magickými způsoby. Vzácné kovové separace použité k jeho stavbě často měly za následek ostří daleko těžší než je 1.4 metrů což má asi 6.5 kilogramů, nebo trojí váhu vibro-sekery. To často požadovalo velkou sílu těla právě tak jako v síle ovládnout zbraně v boji. Uživatel se školil v temné straně a mohl změnit zbraňovou molekulární strukturu a udělat ho silnější a ostřejší, a obrátit jeho magnetickou polaritu, což změnilo na vysokou teplotu supravodič který by mohl odklonit blasterové výboje a další částice zbraně jako kdyby byl magneticky zapečetěný. Vzácná ruda použitá k jeho výrobě vzdorovala světelným mečům jako chování cortosis a Phrik slitina. Ale možná nejvíce významně, zbraň sloužila jako ohnisko pro temnou energii, která vycházela z jeho majitele, a tak zesílil jejich sílu a stal se chodící spojitostí temné strany síly. Magnetické vlastnosti zbraně, v kombinaci s jeho přitažlivostí k temné straně síly, mohlo způsobit, že neobvykle reagoval se silovým bleskem (síla blesku u sithů). Ostří přitahovalo a pohlcovalo energii, přičemž zesílená elekrická energie měla extrémně zničující účinek.

V síti Wikia

Náhodná Wiki