Fandom

Czech Star Wars Wiki

Sithský učedník

< Sithský učedník

3 535stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Darth Maul Tatooine.jpg

Darth Maul - učedník Darth Sidiouse

Sithský učedník byl jedinec, kterého si osobně vybral sithský mistr, aby podstoupil sithský výcvik, pokud si získal Sith pozornost skutečnou věrností nebo krutostí. V některých případech učedník svého mistra vyhledal sám, jindy mistr svého učedníka našel veden vůlí temné strany Síly. Na důkaz přijetí do učení uděloval mistr svému učedníkovi nové jméno, obvykle s přídomkem Darth.

Sithský mistr svého učedníka vyučoval v technikách boje světelným mečem a využívání temné strany. Na rozdíl od padawan, kteří své jediské mistry doprovázeli na jednotlivých misích, sithští mistrové vysílali své učedníky samotné. Učedníci působili jako mistrovi agenti a vykonávali jeho vůli. Způsob provedení si často mohli zvolit sami, záleželo pouze na splnění mistrova rozkazu, které bylo důležitější než učedníkův život.

Poté, co Darth Bane zavedl Pravidlo dvou, byl Sithský řád tvořen pouze dvěma osobami. Mistr ztělesňoval sílu a moc, učedník po ní měl toužit. Učedníkova výuka skončila až v okamžiku, kdy byl schopen zabít svého mistra. Sám si poté našel svého žáka.

V určitých obdobích Sithského řádu však Pravidlo dvou nebylo dodržováno a tehdy byl řád tvořen mnoha učedníky.

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki