FANDOM

Tab-canon-black  Tab-legends-white 
Eras-legends30px-Era-imp30px-Era-reb30px-Era-new30px-Era-njo30px-Era-leg

Slave I (Otrok I) byl upravený prototyp Firespray-31, používán nájemným lovcem Jango Fettem a jeho klonovaným "synem"- Boba Fettem. Byl to velice upravená loď s množstvím zbraní a různých dalších úprav.

Loď pocházející z Oovo IV. Loď ukradl Jango Fett, jako náhradu za předchozí Jaster je Legacy. Po smrti Jango, na Geonosis v 22 BBY, loď zdědil Boba Fett a používal ji na několika misích v průběhu klonových válek a po klonových válkách. Později ho nahradil Slave II, Slave III a Slave IV.       

VzhledEditovat

Stejně jako všechny Firesprays, Slave seděl na jeho spodní straně při nečinnosti, ačkoli během letu se loď otočí o 90 stupňů, aby manévrovala vertikálně. Boba později přidal unikátní stabilizační systém, který vždy držel kokpitu orientovaný "nahoru".

Slave I byl dobře vyzbrojenou lodí, a aby se z ní nestala zastaralá loď, byla neustále upravována. Zatímco při vlastnictví Jango Fetta, byla jeho výzbroj včetně dvou těžkých, dvojitých palných děla, i stejně dvě rychlé laserová děla. Završením lodní výzbroje byly dva raketomety, každý nesoucí zásobník tří naváděných raket nebo různé jiné užitečné zbraně, a námořní minolovka vybaven seismickými náloži.

V síti Wikia

Náhodná Wiki