FANDOM

Sluhové byli skupinou neznámých hvězdoplavců, pocházejících k Neznámých oblastí galaxie. Sloužili nejvyššímu vůdci Prvního řádu Snokeovi.

HistorieEditovat

Po rozpadu Galaktického impéria uprchli imperiální velitelé se  zbytky svých jednotek do Neznámých oblasti, kde se chtěli ukrýt. Na neprobádaném území by zcela jistě zahynuli, nebýt pomoci Snokeových Sluhů a jejich znalosti starodávných hyperprostorových cest. Díky nim se imperiálové dokázali znova zorganizovat a položit základy Prvního řádu, jehož nejvyšším vůdcem se stal právě Snoke.

Sluhové sloužili Snokeovi na jeho vlajkové lodi Supremacy, pro kterou navrhli a obsluhovali okulus (jakýsi teleskop), umístěný v trůnním sálu lodě.

VzhledEditovat

Sluhové byli vysocí, štíhlí tvorové (pravděpodobně insektoidi), kteří chodili zahaleni do tmavě purpurových hávů. Ty měly připomínat císařské odstíny starých imperiálních poradců. Hávy skrývaly tělo pokryté článkovanými chitinovými pláty a hlavu s velkým mozkem, který dokázal zpracovat i multidimenzionální výpočty. Tváře sluhů skrývala maska se zvětšovacími čočkami, které pomáhaly přirozeně slabým očím.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V jiných jazycích