FANDOM

Solo: Star Wars Story je druhý samostatný a desátý hraný Star Wars film. Film napsaný Lawrence Kasdanem a Jonem Kasdanem je režírován Ronem Howardem, hlavní roli představil Alden Ehrenreich. Ve filmu dále hraje Donald Glover, který ztvárnil postavu Landa Calrissiana, Emilia Clarke, Woody Harrelson a Paul Betanny.

Děj se zabývá životem Hana Sola před Epizodou IV.

Oficiální synopse filmu Editovat

Naloďte se na Millennium Falcon a vydejte se do předaleké galaxie ve filmu Solo: Star Wars Story, zbrusu novém dobrodružství nejoblíbenějšího syčáka v galaxii. V řadě troufalých eskapád hluboko v temném a nebezpečném zločineckém podsvětí potkává Han Solo nejen mohutného Chewbaccu, svého budoucího kopilota, ale narazí i na nechvalně známého hazardního hráče Landa Calrissiana. Na této cestě se zrodí jeden z nejnepravděpodobnějších hrdinů ságy Star Wars.

Za scénou Editovat

Han Solo cast picture

Původní obsazení a režiséři

20. června 2017 Lucasfilm oznámil, že režiséři Lord a Miller odcházejí od natáčení z důvodu tvůrčích neshod. O dva dny později se novým režisérem stal Ron Howard, který má na kontě filmy jako Šifra mistra Leonarda či Rivalové. To vedlo k velkému množství přetáček, kterých se nemohl účastnit herec Michael Kenneth Williams. Byl nahrazen Paulem Bettanym, který s Howardem již několikrát pracoval.

17. října 2017 režisér Ron Howard potvrdil, že produkce filmu skončila, a oznámil oficiální název filmu - Solo: Star Wars Story a že John Williams vytvoří nové hudební téma, zatímco o zbytek hudby se postará John Powell.

Obsazení Editovat

Herci Editovat

Štáb Editovat

  • režie - Ron Howard
  • produkce - Kathleen Kennedy, Allison Shearmur, Simon Emanuel
  • koprodukce - Kiri Hart, Susan Towner, Will Allegra
  • scénář - Lawrence Kasdan, Jon Kasdan
  • kinematografie - Bradford Young
  • hudba - John Powell, John Williams

Hudba Editovat

Ústřední téma a původní skladby složil John Williams, ostatní skladby složil, resp. adaptoval John Powell.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Žádné události

Lokace

Žádné lokace

Organizace a tituly

Žádné organizace a tituly

Inteligentní druhy

Technika

Žádná technika

Zbraně a technologie

Žádné zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty