Fandom

Czech Star Wars Wiki

Soulless One

< Soulless One

3 505stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Soulless One byla osobní stíhačka generála Grievous, kterou používal během Klonových válek. Grievous ji používal zejména k útěku z bojiště po prohraných bitvách s Velkou armádou republiky.

PopisEditovat

Soulless One.jpg
Soulless One byla modifikovaná stíhačka Belbullab-22, kterou pro Grievouse vyrobila společnost Feethan Ottraw Scalable Assemblies.

Generál nechal stíhačku vybavit nejmodernějším hyperpohon a holonetovým vysílačem, aby mohl cestovat a komunikovat po celé šířce galaxie. Stíhačka získala generátor deflektorního štítu a její trup byl pokryt vrstvou impervia, takže odolávala palbě většiny laserových zbraní. Přestože to Grievous nepotřeboval, byla vybavena i systémem podpory života.

HistorieEditovat

Poprvé byla Grievousova stíhačka zaznamenána po bitvě o Geonosis, kterou začaly Klonové války. Generál ji použil k útěku z planety. Také po bitvě o Kaliidskou mlhovinu, kde byl zničen separatistický křižník Malevolence, ji Grievous použil k pronásledování Anakina Skywalkera a následném útěku z bojiště.

Během bitvy o Bothawui, v leteckém souboji Skywalkera a Grievouse, stíhačka prokázala svou obratnost a odolnost. Ze souboje vyšla Soulless One bez škrábnutí, naopak Skywalkerova Delta-7 byla těžce poškozena.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki