Fandom

Czech Star Wars Wiki

Stíhačka Jumpstar HPF

3 533stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Stíhačka Jumpstar HPF byla specializovaná stíhačka využívaná Galaktickou aliancí během Sithsko-Imperiální a následné Druhé imperiální občanské války.

PopisEditovat

Jumpstar HPF byla stavbou trupu velmi podobná interceptoru A-9 Vigilance, vyráběnému společností Kuat Drive Yards během Galaktické občanské války. Díky páru pokročilých motorů a speciálnímu regeneračnímu štítu se mohla úspěšně utkat s většinou stíhaček té doby.

PoužitíEditovat

Hlavním úkolem Jumpstarů bylo zejména hyperprostorové stíhání jiných strojů. K tomu byly vyzbrojeny kromě laserových děl také osmi značkovacími střelami, jejichž funkcí bylo připojení naváděcího majáku ke sledovanému cíli.

HistorieEditovat

Na stíhačkách Jumpstar létala jedna z elitních stíhacích jednotek Galaktické aliance - eskadra Twisted Star. Eskadra se zúčastnila bitvy u Caamasu, kde měla pronásledovat prchající imperiální plavidla. Alianční flotila však padla do léčky, ze které se podařilo unikmout pouze části jednotek. Eskadra Twisted Star byla jednou z nich, a tak se stala součástí flotily Pozůstatku galaktické aliance Gara Staziho.

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki