Fandom

Czech Star Wars Wiki

Stín Malevolence

3 508stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku je považován za kanonickýObsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]
"Pro ty, kteří nejsou zaslepeni sami sebou, je cesta k moudrosti snadná."
―Ponaučení[zdroj]
"Stín Malevolence" je 3. epizoda 1. série Star Wars: Klonové války. Premiéru měl tento díl na Cartoon Network dne 10. října 2008. Prequel k této epizodě tvoří děj webkomiksu The Clone Wars: Procedure.

Oficiální popis Editovat

S pomocí své padawanky Ahsoky a mistra Jedie Plo Koona Anakin využívá nové Y-wing bombardéry na odvážný útok na loď generála Grievouse Malevolence a její ničivou zbraň. Generál Grievous pomocí Malevolence ohrožuje zdravotní základnu a Jediové bránit území Republiky.

ÚvodEditovat

Smrtící zbraň kosí klony po stovkách. Separitistická bitevní loď Malevolence bez odporu postupuje republikovým prostorem a tříští na kousky každou loď, která se jí postaví do cesty. Anakin Skywalker po smělé záchranné akci připravuje protiúder proti nepřátelské lodi a jejímu ďábelskému droidskému veliteli, generálu Grievousovi.

Děj Editovat

Malevolence stanice Kaliida.jpg

Malevolence u zdravotnické stanice

Anakin Skywalker plánuje zabití Grievouse a zničení Malevolence útokem eskadry Stínů na  velitelský můstek lodi. Když Malevolence zničí zdravotnický konvoj v Ryndellianském sektoru na Vnějším okraji, předpokládají Jediové, že bude pokračovat ke zdravotnické stanici v soustavě Ryndellia. Anakinově flotile v cestě stojí  Kaliidská mlhovina. Křižníky se proto vydávají na cestu okolo ní, zatímco eskadra Stínů a mistr Plo Koon riskují průlet skrz, pirátskou trasou zvanou Balmorrský tah. Po cestě proletí hejnem obřích neebrayských mant, o které se několik stíhaček poškodí. Republika se zatím snaží evakuovat 60 000 klonů umístěných ve stanici pomocí transportních lodí vyslaných z Naboo.

Malevolence a eskadra Stínů dorazí ke stanici téměř současně. Útok eskadry na můstek ale droidi odrazí, proto Anakin zvolí náhradní cíl - iontové dělo. Několika torpéry ho stíhači poškodí a při dalším výstřelu se dělo přetíží a exploduje. Do soustavy navíc dorazí flotila Obi-Wana Kenobiho a zahájí palbu, Grievous proto nařídí ústup do separatistického prostoru

Obsazení/Dabing Editovat

  • Dee Bradley Baker jako klonoví vojáci

V síti Wikia

Náhodná Wiki