Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 10: Trust Issues 2

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 10: Trust Issues 2 je 10. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Na vesmírné stanice The Wheel mají kapitán Mingo Bovark, loayální svrženému císaři Roanu Felovi a admirál Gar Stazi, vůdce flotily Galaktické aliance, tajné setkání, na kterém diskutují o spojení sil proti Darth Kraytovi a Sithy vedenému Impériu. Avšak cítí k sobě silnou nedůvěru, protože sedm let před tím, než bylo Felovo impérium zrazeno Sithy, zdecimovalo Galaktickou alianci.

Na jiném místě na stanci pátrají dva špioni po nájemném lovci Cadeu Skywalkerovi. Jeden špion, Jor Torlin, byl vyslán Sithy. Druhá, Morrigan Corde, byla vyslána Nynou Calixte, šéfkou zpravodajské služby Kraytova impéria. Ta ví, že nalezením toho, co Sithové hledají dříve naž oni, získá velkou moc.

DějEditovat

Na stanici Wheel se agentka Corde setká s agentem Sithů jménem Jor Torlin. Využijí příležitosti a rozhodnou se jednání vyslanců sabotovat. Pomocí sithské technologie ovládnou zbraňové systémy imperiálního raketoplánu a zahájí střelbu na loď Aliance. Vyslanci se navzájem obviní ze zrady a jednání přeruší. Poté agenti pokračují v pátrání po Skywalkerovi a nejdříve to zkusí na planetě Ossus.

Po přistání se Torlin pokusí Morrigan zbavit a zabít, ale agentka ho usmrtí neurotoxinem. Poté vzpomíná na období svého života, kdy žila s Kolem Skywalkerem a narodil se jim syn Cade. Byl to krátký románek, a když dostala od Impéria nový úkol, odešla obou mužů. Morrigan se bojí, že kdyby Cadea nyní našla a setkala se s ním, nedokázala by od něj znovu odejít. Proto po něm dále nepátrá a Ossus opustí.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

  • Command Override Limpet Droid

Události

  • Druhá imperiální občanská válka
    • Skirmish on The Wheel
    • Assassination on Ossus
  • Sithsko–Imperiální válka

Lokace

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki