Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 14: Claws of the Dragon 1

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 14: Claws of the Dragon 1 je 14. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Před sedmi lety byl Cade Skywalker svědkem, jak se jeho otec obětoval, aby měl jistotu, že Cade unikl Sith. Naplněn strachem, hněvem a žalem, otočil se Cade ke své minulosti zády.

Stal se pirátem a nájemným lovcem, a ušel Cade dlouhou cestu, aby se ukryl před svým dědictvím - včetně toho, že za pořádnou odměnu vydal Sithům Jedi Hoska Trey'lise. S tím byl konec poté, co Sith, který zabil jeho otce, přinutil Cadea znovu pozvednout svůj světelný meč.

Teď už Cade před svou minulostí neutíká, ale čelí jí. Podnikl osamělou cestu na Coruscant, hlavní sídlo Galaktického impéria, kde chce osvobodit Hoska z hlubin sithského chrámu.

DějEditovat

Cade Skywalker přilétá na Coruscant pro uvězněného Jedie Hoska. Tam na něj už čeká eskadra Skull, Skywalker jim ale bez potíží unikne a ukryje svou loď Mynock ve spodních patrech města. Potom navštíví Rikovu kantýnu, kde nechá u Hutt jménem Jool přístupové kódy od Mynocku pro Deliah a Jariaha, pro případ, že by se s ním něco stalo. Díky znalosti podzemí chrámu Jediů, které získal v mládí, lehce pronikne do sithského chrámu a osvobodí Hoska. Únik jim ale překazí Darth Talon s Darth Nihlem, kteří je přepadnou a oba znovu zajmou.

Členy eskadry Skull, která nesplnila svůj úkol, přijde do hangáru pokárat velkoadmirál Rulf Yage, který je jejich přímý nadřízený. Přitom pozve svou dceru Gunn Yage, velitelku eskadry, na společnou večeři s její matkou Nynou Calixte.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

  • Dianoga
  • Stone mite

Modely droidů

  • astromechanický droid série R2

Události

  • Druhá imperiální občanská válka
    • Duel in the Temple of the Sith

Lokace

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki