Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 15: Claws of the Dragon 2

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 15: Claws of the Dragon 2 je 15. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Před sedmi lety dohodla velkomoffka Nyna Calixte spojenectví mezi Impériem a Sith, kteří by pomohli získat vládu nad galaxií. Brzy poté sithský velitel Darth Krayt sesadil císaře Roana Fela a sám se posadil na trůn.

Cade Skywalker byl ještě padawan, když byl jeho otec zabit Sithy. Otočil se ke svému výcviku zády, vyrostl, stal se nájemným lovcem a se svými členy posádky Jariahem Synem a Deliah Blue, loví každého, na jehož hlavu je vypsána odměna, včetně Jedie Hoska Trey'lise.

Spor s vrahem svého otce ho přiměl znovu pozvednout svůj světelný meč. Aby napravil minulost, vnikl Cade do sithského chrámu na Coruscant s úmyslem osvobodit Trey'lise, sám se však stal vězněm.

DějEditovat

V imperiálním centru zasedá vrchní rada moffů. Darth Maladi jim prostřednictvím holonetu předá rozkaz zastavit pátrání po Skywalkerovi a věnovat se předchozím úkolům. Moffové jsou znechuceni, že ztratili kontrolu nad vládou impéria a začínají být nespokojeni s vládou Sithů. Rozhodnou se získat Skywalkera, aby ho mohli použít pro své zájmy. Proto se moffka Calixte na večeři s kapitánkou Yage zajímá hlavně o to, zda pronásledovaná loď byla skutečně Cadeův Mynock.

Cade zatím pomocí Síly vzdoruje mučení, kterým ho podrobují Darth Maladi a Darth Krayt. Sithové chtějí získat jeho léčebné schopnosti, proto přivedou zajatou Deliah a Jariaha a nakazí je zmutovanými štěpy vongského korálu, aby otestovali Cadeovy limity. Ten využije svého hněvu k ovládnutí Síly a uzdraví oba. Krayt je potěšen ukázkou a nabídne Cadeovi život přátel za slib, že bude mu sloužit.

Nyna Calixte a Morlish Veed jsou přesvědčeni, že Sithové drží Skywalkera v sithském chrámu. Aby ho získlali, rozhodnou se pro něj vyslat agentku Corde. Krayt zatím Cadeovi odhalí svou minulost, je bývalým Jediem známým jako A'Sharad Hett.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

  • Surge coral
  • rancor(pouze zmínka)

Modely droidů

  • protokolární droid
    • protokolární droid série 3PO

Události

Lokace

Inteligentní druhy

Technika

Žádná technika

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki