Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 17: Claws of the Dragon 4

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 17: Claws of the Dragon 4 je 17. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Cade Skywalker trénuje, aby se stal Sith. Původně nespolupracující vězeň císaře Darth Krayta se s ním smířil, výměnou za propuštění svých společníků Deliah Blue a Jariaha Syna.

Cade, poslední z legendárního rodu, má jedinečnou schopnost léčení, která ho však stahuje na temnou stranu. Krayt by chtěl využít jeho moc na léčení yuuzhanvongské choroby, která ho zabíjí.

Nyní se Syn a Blue spojili s imperiální špionkou Morrigan Corde aby zachránili Cadea. Velkomoffka Nyna Calixte jí zadala úkol podkopávat sithskou vládu nad Impériem. Corde ho přijala, neboť Cade je její utajený syn. Nicméně, Cade možná nechce být zachráněn...

DějEditovat

V podzemí sithského chrámu cvičí Darth Talon Cadea Skwalker a v bojovém umění temné strany. Zatímco ostatní Sithové Skywalkerovi nedůvěřují, Darth Krayt je přesvědčen, že Skywalker přijme temnou stranu Síly stejně jako kdysi on. Talon vypráví Cadeovi, jak se to stalo. A'Sharad Hett po svém vypovězení z Tatooinu působil jako nájemný lovec. Jedna z jeho obětí ho přivedla k prastarému chrámu na Korriban, odkud zaslechl v mysli volání ducha Xoxaan, jedné z prvních Jediů, kteří se stali temnými pány ze Sithu. Xoxaan se tak stala Hettovou mistryní.

Agentka Corde, pracující pro moffy Calixte a Veeda, si k osvobození Skywalkera vyžádala Veedovu pomoc v pravý čas a dříve zabavené yuuzhanvongské brouky. Ty s pomocí Syna a Kee upravila na špionážní prostředky a v přestrojení za Sitha je vypustila v sithském chrámu. Díky minikamerám na broucích se skupina stala svědkem milostného vzplanutí mezi Talon a Skywalkerem.

Imperiální jednotka pátrající na Ossu po Jediích byla neúspěšná, přestože Darth Stryfe dále cítí jediskou přítomnost. Nechá ho proto zničit palbou z hvězdného destruktoru.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Události

Lokace

Organizace a tituly

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki