Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 19: Claws of the Dragon 6

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 19: Claws of the Dragon 6 je 19. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Uvnitř sithského chrámu na Coruscantu bojuje Cade Skywalker s Darth Nihlem, Sithem, který před sedmi lety zabil jeho otce. Císař Darth Krayt přihlíží, rozhodnut přivést posledního Skywalkera k temné straně, jelikož jeho jedinečné léčebné schopnosti jsou jediným lékem na yuuzhanvongskou nemoc pustošící Kraytovo tělo.

Mezitím Morrigan Corde, imperiální špiónka a Cadeova matka, plánuje zachránit svého syna s pomocí Jariaha Syna a Deliah Blue, členů Cadeovy posádky a nájemných lovců z doby, kdy byl kapitánem lodi Mynock.

DějEditovat

Cade pokračuje v souboji s Darth Nihlem, kterému usekne paži a poté s Darth Kraytem. Krayt se ho snaží přesvědčit, že jeho jejinou záchranou je oddat se hněvuu a temné straně. Cade mu ale oponuje, že se nenechá ovládat někým jiným, a pokud ho Krayt zabije, sám zemře na následky působení vongských implantátů. Posádka Mynocku začne bombardovat sithský chrám a vypustí Morrigan Corde s raketovým batohem na zádech. Okamžitě je napadne eskadra Skull, tu ale na základě svého slibu agentce Corde nařídí velkoadmirál Veed odvolat. Corde zatím přiletí k oknu věže, ve které se souboj odehrává a střelí Krayta do zad. To poskytne Skywalkeovi čas vyskočit rozbitým oknem a zachytit se Mynocku a vtáhnout se dovnitř. Na přání Corde loď okamžitě odletí z planety.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

  • Klonové války (pouze zmínka)
  • Druhá imperiální občanská válka
    • Skirmish at the Temple of the Sith

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki