Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 1: Broken 1

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 1: Broken 1 je 1. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Po smrti Palpatina a Darth Vader se stal Nový řád Jedi Luka Skywalkera prostředníkem míru v Nové republice. Ale invaze Yuuzhan Vongů republiku svrhla. Aby odrazili nájezd vetřelců, spojila se Galaktická aliance s Imperiálním zůstatkem.

Mír byl obnoven, ale o několik desetiletí později se Zůstatek znovu prohlásil Impériem - s vlídnějším císařem na trůnu.

Uplynulo století a legie nově rozmnožených Sith, kteří opustili úkryt na Korriban, se připojila k Impériu.Spolu způsobili incident, který rozštěpil Alianci a vyvolal krutou válku. Malý počet roztroušených Jedi se zdá být poslední překážkou k nadvládě Sithů. Nicméně mezi Jedii stále plápolá jméno Skywalker - odkaz naděje v temné galaxii.

DějEditovat

Nový Temný pán Darth Krayt se spojil s Impériem Roana Fela a zničil Nový chrám Jediů na Coruscant. Nyní vyslal jednotku Sithů a stormtrooper zničit zbytek Jediů v Akademii na Ossu. Přesilu zadržují Jediové Kol Skywalker a Wolf Sazen, zatímco padawani Cade Skywalker a Shado Vao mají za úkol evakovat malé studenty z planety. Cade před odletem stihne odnést tělo zraněného Sazena do raketoplánu, zatímco jeho otec podlehne přesile. Zoufalý Cade použije Sílu a přivede umírajícíh mistra zpět k životu a poté odstartuje s palubní stíhačkou, aby prostřílel studentům cestu přes imperiální stíhače. Jeho Jedi X-83 TwinTail je nakonec zničen, ale mistr Sazen cítí, že Cade stále žije.

Na Coruscant se koná porada císaře Roana Fela a jeho moffů. Na ni vtrhne Darth Krayt se svými sithskými následovníky a zabije císaře i jeho ochranku imperiálních rytířů. Sám se prohásí císařem a přinutí moffy, aby mu přísahali poslušnost. Poté co odejdou, Krayt pokárá Darth Maladi za to, že jako šéfka špionáže nevěděla o tom, že císař používal dvojníka, kterého právě zabili. Odešle ji hledat pravého císaře a lovit zbytek Jediů. Krayt si stěžuje svému pobočníkovi jménem Wyyrlok, že ho zrazuje vlastní tělo a cítí, že nestihne naplnit svou vizi. V době souboje na Ossu však v Síle cítil Cadeovu schopnost léčení a rozhodl se svést ho na temnou stranu.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Lokace

Technika

Zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki