Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 20: Indomitable 1

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 20: Indomitable 1 je 20. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Před sedmi lety obrozené Impérium - na popud Sith - převzalo kontrolu nad galaxií a rozdrtilo Galaktickou alianci v bitvě o Caamas. Pouze admirál Stazi a část lodí pod jeho velením dokázali uniknout destrukci alianční flotily.

Od té doby Stazi a jeho odpadlíci podnikají útoky typu udeř a uteč na imperiální utlačovatele galaxie. Přesto jejich zdroje i efektivita slábnou, a pokud Stazi nedokáže své jednotky posílit, brzy budou bojovat sotva o své přežití.

DějEditovat

Imperiální Třetí flotila Vnějšího okraje zaujala pozici nad planetou Dac. Na její vlajkové lodi Relentless rozzuřený Darth Azard zabije admirála Sha Duna za to, že nechal uniknout alinčního velitele Gara Staziho a na jeho místo dosadí admirála Valana. Jeho prvním rozhodnutím je nahradit všechny nelidské členy flotily lidmi.

V loděnicích planety Dac, na níž nyní vládnou impériu naklonění Quarreni, se dokončuje nejnovější destruktor třídy Imperious. Do loděnic míří moncalamarský diplomat Gial Gahan se svou neteří Monií. Oba věrní Alianci plánují krádež stavěného destruktoru. Monia tam přesedne na frachťák Scarlet Star a spolu s ženou jménem Anj odletí k alianční flotile podat hlášení admirálu Stazimu.

Stazi tuší, že destruktor je nastraženou pastí, ale Aliance nutně potřebuje dosáhnout úspěchu v boji, neboť jí hrozí postupný rozpad. Admirál Valan ví, že Aliance získala přístupové kódy k obraně planety a pokusí se ji vypnout. Poté vtrhne na palubu destruktoru, zajme posádku a počká na přílet alianční flotily. Proto Valan plánuje na důležitá místa předem ukrýt své stormtrooper, povstalce zajmout a obnovit štíty nad planetou. Poté má z hyperprostoru vystoupit imperiální flotila a sevřít Alianci do kleští.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Lokace

Organizace a tituly

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

Ostatní

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki