Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 21: Indomitable 2

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 21: Indomitable 2 je 21. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Od té doby, co Impérium a Sith převzali kontrolu nad galaxií, velel admirál Gar Stazi zbytkům armády Galaktické aliance při útocích proti jejich represivní vládě.

Nyní, po letech boje, se Staziho flotila nebezpečně ztenčila a proto, když se dozví o novém, pokročilém hvězdném destruktoru Imperious, dokončovaném v loděnicích nad planetou Dac, riskuje Stazi celou svou flotilu při pokusu o jeho ukradení.

Při pokusu, který zdánlivě skončil neúspěšně, se Stazim uvězněným mezi automatickou obranou loděnic a imperiální armádou admirála Valana - v situaci ne nepodobné té, ve které se Stazi ocitl při bitvě o Caamas...

DějEditovat

Roku 130 PBY, během bitvy o Caamas, byla alianční flotila obklíčena a kontradmirál Petan byl připraven vzdát se Impériu. Admirál Stazi však jeho rozkaz ke kapitulaci odmítl, shromáždil kolem svého křižníku Indomitable část flotily a unikl z obklíčení skokem po nebezpečné trase hyperprostorem.

Bitva o Mon Calamari 137 PBY.jpg

bitva o Mon Calamari

Nyní je Aliance nad Dac v podobné situaci a Stazi nařídí útok na imperiální Třetí flotilu, podporován palbou planetární obrany, kterou ve skutečnosti stále ovládá Aliance pomocí zadních vrátek v systému obrany. Také stormtroopeři ovládající destruktor v loděnicích jsou převlečení povstalci vedení Hondo Karrem. Ten s destruktorem odletí, alianční flotila se ukryje za pásem loděnic kolem planety a vyšle do boje stíhací letky. Stazi nařídí flotile, aby se stáhla na druhou stranu planety a unikla do hyperprostoru, zatímco Indomitable bude krýt ústup. Ví, že imperiálům záleží na jeho smrti víc, než na zničení zbytku flotily. Nechá posádku evakuovat a chystá se obětovat svůj život a s poškozenou lodí taranovat moncalamarské loděnice, které ovládá Impérium. Přesto pro něj přiletí velitel stíhačů, poručík Bey, a když Stazi odmítne odejít, Bey ho omráčí a odnese do stíhačky. Staziho místo dobrovolně zaujme kapitán Jorub. Náraz Indomitable poté zničí třetinu loděnic. Imperiální admirál Valan se rozhodne nečekat na trest za své selhání a vezme si život.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Lokace

Organizace a tituly

Inteligentní druhy

Zbraně a technologie

  • Gravity bomb
  • hologram
  • Hyperlane
  • Space mine

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki