Fandom

Czech Star Wars Wiki

Star Wars: Legacy 22: The Wrath of the Dragon

3 448stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Star Wars: Legacy 22: The Wrath of the Dragon je 22. díl komiksové série Star Wars: Legacy.

ÚvodEditovat

Od bitvy o Caamas vedl Galaktickou alianci v operacích proti Sithy ovládanému Impériu admirál Gar Stazi. Ubývající zdroje ho nedávno přivedly k pokusu o riskantní krádež Darth Kraytovy nové lodě, která byla stavěna v moncalamarských loděnicích.

Pokus admirála Staziho byl však předvídán a tak se setkal se svým starým nepřítelem, imperiálním admirálem Valanem, a byl přinucen přejít na záložní plán. Rozhodl se obětovat sebe a svou loď Indomitable nárazem do srdce loděnic a sebezničením.

V poslední minutě byl Stazi zachráněn věrným kapitánem Yorubem, který dokončil sebevražednou misi sám. Nyní, po svém neuvěřitelném úderu Impériu, admirál a zbytek Galaktické aliance očekávají odplatu, která přijde od Sitha.

DějEditovat

Darth Krayt rozzuřený úspěchem Aliance se přilétá pomstít na planetu Dac. Na velkém shromáždění Mon Calamari oznámí své rozhodnutí. Jako trest za podporu Aliance bude deset procent populace Mon Calů popraveno, a zbytek bude shromážděn v pracovních táborech. Poté jeho Sithové a stormtroopeři pobijí shromážděné vládní představitele, včetně senátora Giala Gahana.

Masakr New Coral City.jpg

Masakr Mon Calamariů

Jeho neteř Monia Gahan, se snaží uniknout stormtrooperům, před kterými ji zachrání dvojice Imperiálních rytířů Treis Sinde a Sigel Dare. Ti chtějí, aby varovala Staziho, že na ukořistěném destruktoru Imperious je umístěna nálož, kterou tam sami dali ve snaze uškodit Kraytovu impériu. Monia odmítá opustit planetu bez zajatých aliančních pilotů, proto vniknou do cel a zajatce osvobodí. S pomocí převleků a mentálních triků ukradnou raketoplán, přilákají tím však Darth Azarda. Trey Sinde se sním pustí do souboje, aby ostatním poskytl čas pro útěk. Poté využije výbuchu čerpací stanice, unikne za Sithova dosahu a vyhledá moncalamarské hnutí odporu. Monia a Sigel v raketoplánu odletí k destruktoru Imperious, kde se setkají s admirálem Stazim a přemluví ho k novému jednání o společném postupu Aliance a Felova impéria proti Sithům. Stazi se rozhodne přejmenovat Imperious na Alliance, jako symbol nového spojenectví.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Události

  • Druhá imperiální občanská válka
    • Genocide on Dac
      • Massacre of New Coral City

Lokace

Inteligentní druhy

Technika

Zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

Star Wars: Legacy
0 · · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20
21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30
31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40
41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki